

- Аз нямам рожден ден.
- Е как така?
- Ами, родена съм през нощта...

- Ами какво да те правя - давам ти я. ще ремонтираш ли?
- Не, ще спя.

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]
Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]
Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!
Компанията ще продължи да инвестира в технологични иновации и подобряване на обслужването, за да гарантира най-доброто клиентско изживяване
Санкциите "бълха ги ухапала" са наложени за 7 случая на нелоялни практики за половин година
От потребителските организации настояват за по-прозрачни и справедливи условия, както и за засилване на контрола върху телекомите
„VIP клиент“ носи допълнителна стойност за потребителите на А1, като предоставя достъп до бързо и приоритетно обслужване.
Промоционална месечна такса от 9,99 лева.
А1 дари 85 000 лева собствени средства за ремонта като част от коледната кампания „Закръгляме в полза на доброто“
Обновяването на детското отделение е част от партньорството на телекома с фондация „За доброто“
Педиатрията осигурява лечението на над 600 малки пациенти на година
Във всички страни от Европейския съюз, зона 1 частните клиенти могат да използват своите минути, SMS и MB
След като бъде завършен през 2025 г., проектът ще осигури непрекъсваеми 5G услуги в продължение на 450 км от София до Велестино
Новият подход на А1 е в унисон със световната тенденция потребителите да получават достъп на едно място до цялото съдържание
Заради лошо обслужване
Междувременно пловдивчанин успя да осъди телеком за вдигане на цените